Terug naar de beginpagina

Veelgestelde vragen

  • Worden alle familieberichten die in de krant staan ook doorgeplaatst in het familieportaal?

Ja, alle familieberichten worden doorgeplaatst naar het familieportaal. Heeft u hier vragen over, neemt u dan tijdens kantooruren contact op met afdeling abonneeservice, (088) 1 999 999.

 

  • Is het ook mogelijk om alleen in het familieportaal een familiebericht te plaatsen en niet in de krant?

Nee, dat is niet mogelijk.

 

  • Wie beheert de persoonlijke pagina?

Degene die het familiebericht heeft opgegeven kan dat doen en diegenen die zij rechten daarvoor verlenen.

 

  • Wordt de inhoud van reacties nog getoetst?

Degene die het familiebericht heeft opgegeven en het Nederlands Dagblad kunnen een reactie verwijderen.

 

  • Waar kan ik terecht met een klacht?

 

U kunt een mail sturen naar familiebericht@nd.nl of tijdens kantooruren bellen naar de afdeling abonneeservice, 0342-411711.